Agencja Assembly otwiera dział medialny w Polsce

Assembly, międzynarodowa agencja medialna działająca w oparciu o model omnichannel należąca do Stagwell (STGW), ogłosiła dalsze inwestycje w działalność w Polsce oraz otwarcie nowego działu medialnego. Nowy dział wzmocni zintegrowaną ofertę Assembly z zakresu mediów i e-handlu w Europie Środkowej i Wschodniej, co pozwoli agencji sprostać rosnącym potrzebom klientów na różnorodną ofertę medialną, która zapewnia bardziej połączone usługi w ramach modelu omnichannel, wpływając na lepsze rezultaty i wymierny wzrost marek

Natalia Plawgo, Media Division Managing Partner

Dział mediów poprowadzi Natalia Plawgo, która awansowała na stanowisko Managing Partner. Poprzednio zajmowała pozycję Media Manager w regionie Europy Środkowo-Wschodniej polskiego ośrodka Assembly. We współpracy z CEO Mattem Adamsem Plawgo będzie pracować nad dodatkowym wzmocnieniem potencjału medialnego Assembly w regionie dzięki połączeniu lokalnej wiedzy fachowej, globalnej skali i przełomowych technologii AI.

„To dla mnie zaszczyt, że będę mogła przewodzić naszym działaniom w Polsce i poszerzać ofertę medialną na dynamicznym rynku, jakim jest Europa Środkowo-Wschodnia. Dostrzegamy ogromny potencjał w tym regionie, a nasza wiedza i doświadczenie pozwolą dostarczać nowym klientom wyjątkowe, skuteczne strategie medialne” – powiedziała Natalia Plawgo.

CEO europejskiego oddziału Assembly Matt Adams dodał: „Polski rynek jest gotowy na przełom, a klienci oczekują szybszych, bardziej efektywnych rozwiązań. Otwierając dział medialny w Polsce, łączymy możliwości najlepszych w swojej klasie usług z dziedziny e-handlu z najszybciej rozwijającym się biznesem medialnym w regionie. Naszym celem jest zapewnienie klientom kompleksowych strategii medialnych i z zakresu e-handlu, które napędzają wzrost”.

W ramach ekspansji Assembly będzie nadal rozwijać dotychczasowe inicjatywy, m.in. włączenie Brand New Galaxy do spółki. Ruch ten wzmocnił bazę pracowników i klientów Assembly, uzupełniając ją o 400 ekspertów z branży e-handlu i czołowe marki globalne, takie jak Lindt, Mashreq i Ceer, obok wcześniej nawiązanej współpracy z Lenovo, Estee Lauder i Fossil Group. Ostatnio zrealizowane kampanie, takie jak odznaczona nagrodę Effie kampania Motoroli i kampania dla Mastercard, za którą spółka zdobyła nagrodę na festiwalu Cannes Lions, potwierdzają zdolność agencji do tworzenia wpływowych strategii ukierunkowanych na wyniki.

Dalsze inwestycje Assembly w Polsce podkreślają długoterminowe plany agencji na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Agencja Assembly, na którą składa się globalna sieć licząca 2300 osób, jest dobrze przygotowana do tego, aby oferować klientom innowacyjność i zwinność typową dla startupu technologicznego przy wsparciu zasobów organizacji dysponującej miliardami euro.

„Mamy najlepszą agencję w branży e-handlu w regionie, a dzięki ekspansji naszej oferty medialnej będziemy w dalszym ciągu wyznaczać standard doskonałości” – powiedział Adams. „Nasi klienci skorzystają na holistycznym podejściu łączącym globalną skalę z lokalną wiedzą specjalistyczną, zapewniając przewagę nad konkurencją na stale rozwijającym się rynku”.

Źródło: PR Newswire